Van de voorzitter

13 februari 2018

Van de voorzitter

#VoorJezelf #VoorElkaar #VoorDenBosch

Zoals velen waarschijnlijk al zullen weten, zijn woensdag 21 maart 2018 de gemeenteraadsverkiezingen. De SP zal zich in Den Bosch, net als voorheen, ook nu weer in gaan zetten tegen armoede, voor goede en betaalbare woningbouw, voor een menswaardige omgang met bijstandsgerechtigden, voor jongeren, voor ouderen, kortom: voor een sociaal Den Bosch! Ons volledige programma is te lezen op onze site.
Wij willen met deze boodschap natuurlijk zoveel mogelijk Bosschenaren bereiken en daarom gaat de SP in de aanloop naar 21 maart hard aan de slag met de campagne. Hiervoor hebben wij enthousiaste vrijwilligers nodig die zich op allerlei manieren in willen zetten want vele handen maken licht werk. Zoals gewoonlijk zoekt de SP actief het contact met de bewoners op, door de wijken in te gaan en aan de deur met mensen te praten.

Maar, daar stopt het niet. Er zijn ook creatieve mensen nodig die goed met verf en een hamer uit de voeten kunnen. Ben je een schrijftalent of maak je graag foto’s? Ben jij geinteresseerd in de politiek en wil je onze kandidaat raadsleden aanmoedigen tijdens debatten, of blijf je liever in je eigen wijk en help je ons met het verspreiden van folders en hang je de poster op? Of wat dan ook, alle hulp is van harte welkom. Ben je geïnteresseerd, hou dan onze website in de gaten of neem contact met mij via het mailadres: denbosch@sp.nl

En kun je zelf niet aanwezig zijn? Steun ons dan online door onze boodschap te delen en te reageren. Dat kan via onze site: denbosch.sp.nl, via Facebook, Twitter (@SPdenbosch) en Instagram.
Maar hou in ieder geval 21 maart vrij, je mag die dag weer op een van onze 33 kanjers stemmen en natuurlijk ‘s avonds met ons de uitlag volgen en een drankje drinken op de campagne en de uitslag.
Zet je in voor jezelf, voor elkaar en voor Den Bosch!