Tribune bezorgers Den Bosch

27 mei 2017

Tribune bezorgers Den Bosch

Lange tijd hebben onze trouwe bezorgers om de 4 weken bij u de Tribune met bijlage van de afdeling in de bus gedaan. Zo zijn er in totaal 20 wijken met bezorgers in Den Bosch en Rosmalen die telkens voor de Partij hun ronde door de wijken maken. Meestal met plezier en door hun betrokkenheid en inzet besparen we als afdeling veel geld aan port-kosten. Het leuke en fijne daarvan is, hoe meer wij als afdeling en als team zelf rondbrengen hoe meer geld we hebben voor goede acties en campagnes. Ons Tribune team is van wezenlijk belang voor de stevigheid van de afdeling. Helaas zijn er door ernstige gezondheidsklachten en een plotseling overlijden in een paar wijken trouwe bezorgers weggevallen. We hebben hiervoor uw hulp nodig!

Op dit moment zijn er 3 wijken vrij waarvoor we een nieuwe bezorger zoeken.

postcode gebieden

postcode gebied adressen
5213 Bartenwijk e.o. 24
5231 Rompert e.o. 28
5235 deel Maaspoort 25

Voelt u zich aangesproken, wilt u uw wijk nader ontdekken en of vindt u het fijn om een rondje te fietsen omdat u dat toch al leuk vindt om te doen, bel ons. Wij kunnen u nader informeren.

Tel. nr. Jo van Zantvoort 073 5214465.

Tot horens, Tribune groep