SP Den Bosch: SP Stemmers bedankt!

15 maart 2017

SP Den Bosch: SP Stemmers bedankt!

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch

Beste SP Stemmers, vandaag zijn we massaal naar de stembus gegaan en nu zijn de stembureaus gesloten. Nu begint het tellen van de stemmen en als we de peilingen mogen geloven, is uw stem niet voor niets geweest. Natuurlijk is de strijd morgen niet gestreden en daarom strijden wij verder voor een socialer Nederland!

De campagne!

De afgelopen anderhalve maand zijn vele SP'ers het land ingetrokken om te strijden voor een socialer Nederland. Ook de Bossche SP heeft zijn steentje bijgedragen aan een zeer geslaagde campagne.

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch
Voor ons begon de campagne op vrijdag 3 februari, met een peptalk van ons eigen Bossche kandidaat Patty Hamerslag en 2e Kamerlid Henk van Gerven en hierna stonden de folderaars, Kloppers, plakkers en andere aanwezige te trappelen om aan de slag te gaan.

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch
Vanaf begin februari zijn we samen de wijken ingetrokken, 't Zand, 't Ven en De Muntel. Waar we veel geweldige mensen hebben gesproken, interessante verhalen hebben gehoord en mooie inspiratie op hebben gedaan.
Onze plakploeg is meerdere keren laat op de avond en diep in de nacht met de plakkwast in de weer geweest om de verkiezingsborden te voorzien van nieuwe posters.

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch

Daarnaast hebben we onze kandidaat Kamerleden Lilian Marijnissen, Patty Hamerslag,  Patrick van Lunteren, Henk van Gerven en Michiel van Nispen en Emile Roemer bij het Debat van het Zuiden, ondersteund bij de verschillende debatten.

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch

11 maart was uitgeroepen als “Nacht van de Vlag” en ook in Den Bosch, doken er op verschillende plaatsen felgekleurde vlaggen met leuzen op. Zoals bij BrabantWonen, Zayaz, de WeenerXL en de Bossche Draak.

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch
In het hele land hebben onze kandidaat Kamerleden huiskamergesprekken gehouden. Afgelopen zondagmiddag konden buurtbewoners en belangstellende kennis komen maken met Patty Hamerslag en was het al snel gezellig, in huize Hamerslag.

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch

Op de laatste campagnedagen gingen we nog op pad met de laatste dagkaarten, werden de verkiezingsborden weer voorzien van nieuwe posters en werden er nog wat ludieke acties ondernomen.
Al die inzet en tijd van onze leden is niet voor niets geweest, want uw stem telt!

Namens team Den Bosch,
SP Stemmers BEDANKT!