SP Den Bosch: het belang van stemmen is de essentie

28 februari 2017

SP Den Bosch: het belang van stemmen is de essentie

Foto: SP

Een deze dagen valt ook de stempas in Den Bosch in de brievenbus, bewaar deze goed zodat u 15 maart zeker naar de Stembus kunt gaan.

Foto: SP Den Bosch

Eerlijke en duidelijke keuze
De SP bied u een duidelijke en eerlijke keuze vooraf. Aan een kabinet met de VVD, doet de SP niet mee! Niet stemmen is hetzelfde als zeggen tegen de VVD en de PvdA:

“U heeft het goed gedaan de afgelopen 4 jaar, van mij mag u door gaan”

De 50 miljard bezuinigingen heeft er enorm ingehakt, zoals in de zorg, het onderwijs, de huren, onze  pensioenen en de Werkloosheidwet.

Alternatief: Het is tijd voor ons investeringsplan voor Nederland
De doorrekening van de SP-plannen zet een dikke streep door het mantra van VVD en PvdA dat alleen met bot bezuinigen de begroting op orde kan worden gebracht. Emile Roemer: ‘Wij trekken recht wat hoofzakelijk onder verantwoordelijkheid van de VVD is krom getrokken. Het lukt ons ook de huren te verlagen en de lonen te verhogen. De AOW-leeftijd kan naar 65 jaar en de btw terug naar 19%. Doordat wij de economie aanjagen en de werkloosheid bestrijden zijn de overheidsfinanciën ook een stuk beter af.