Een ode aan onze actievelingen!

2 februari 2017

Een ode aan onze actievelingen!

Foto: SP Den Bosch / SP Den Bosch
Ook SP Den Bosch is alle actievelingen dankbaar!

Beste SP'er,

Onze campagne is een vastberaden, onverzettelijk en hartstochtelijk pleidooi voor het gezamenlijk belang. Ze is een fel betoog tegen de laissez-faire doctrine van de afgelopen 30 jaar in ons land en de rest van de westerse wereld. We gaan terugpakken wat van ons allen is. We bouwen aan een land waarin je medemens niet je concurrent, maar je buurman of collega is. Een land waarin we geen winst maken over de rug van patiënten en waarin we respectvol omgaan met onze ouderen.

Samen breken we met de jarenlange VVD-politiek van ieder-voor-zich en zorgen we ervoor dat we weer trots kunnen zijn op ons land.

Wij geloven ten diepste dat de omstandigheden de mens maken.
En, dus, als de omstandigheden de mens maken, dan maken wij de omstandigheden zo goed mogelijk.

We hebben de technieken, de ideeën en de materialen om een ijzersterke campagne te voeren. Maar hoe hard we ook voorop lopen met technieken, vormgeving, apps en maps, ons ware goud zijn onze duizenden actievelingen. En daarom is de Pak-de-Macht-video die we vandaag lanceren een ODE aan onze SP-helden: onze actievelingen. De leukste, stoerste en beste van de hele wereld!

Een ODE
Aan de Kloppers, de Buurt'ers, de Flyeraars, de Plakkers, de Telefonisten, de Muzikanten, de Streetart'ers, de Hulpdiensters, de Bezorgers, de Chauffeurs, de Vouwers, de Vlaggers, de SPitsen, de Timmerlieden, de Nationaal ZorgFondsers, de Soep'ers en ook, ja ook, de ik-ga-geen-enkele-discussie-uit-de-weg'ers.

Dank jullie wel, deze video is onze Ode aan jullie!

Met vriendelijke groet,

Ron Meyer

Partijvoorzitter

PS. Deel de video met iedereen die actief was, is of wordt voor de SP en dank hem of haar van harte voor alle inzet. Gebruik daarbij #PakDeMacht.