BOSSCHE SUPERZATERDAG! DOE JIJ MEE?

28 september 2016

BOSSCHE SUPERZATERDAG! DOE JIJ MEE?

Foto: SP

Al ruim 155.000 mensen zijn vriend van het Nationaal Zorgfonds in Nederland! Al deze mensen willen af van het eigen risico en de private zorgverzekeraars. Dit aantal groeit nog steeds, maar we willen het graag harder laten groeien.

Zaterdag 1 oktober!
Daarom organiseren we zaterdag 1 oktober a.s. een SuperZaterdag. Op deze SuperZaterdag gaan we deur-aan-deur mensen vragen ook vriend te worden van het Nationaal ZorgFonds en ons te steunen. Dit we doen niet alleen als SP Den Bosch, maar ook omringende afdelingen zullen ons hierbij helpen zodat we met tientallen de wijk in gaan. Fractievoorzitter van de provinciale staten Nico Heijmans en een van onze Tweede Kamerleden zullen ook aanwezig zijn en ons helpen de wijk de Maaspoort massaal het Nationaal ZorgFonds te laten steunen.

Hoe laat: 10:30 tot 15:00
Waar: De Poort, Het Geerke, Den Bosch

Help je mee om onze vriendenkring te vergroten?
Zowel voor, op als na zaterdag 1 oktober hebben we als afdeling van alles te doen. Van hapjes maken tot gegevens invoeren, van mensen na bellen tot presentjes uitdelen en mee aanbellen aan de deur.

Lijkt het je leuk en nuttig om je bij ons aan te sluiten neem dan even contact op met Michel Franken via spdenbosch@gmail.com