OPROEP: MELDPUNT WERKEN ZONDER LOON

19 juli 2016

OPROEP: MELDPUNT WERKEN ZONDER LOON

Afgelopen dinsdag, 12 juli 2016 heeft  SP Den Bosh, Meldpunt Stop Werken Zonder Loon, Bosch Meldpunt Uitkeringen en FNV Uitkerings-gerechtigden onder grote belangstelling, het Bosch Zwartboek Participatiewet aangeboden aan de gemeenteraad van Den Bosch.

Niemand wil in zo een horrorsituatie komen
We hebben hier al menige reactie op gehad, van veel herkenning tot hopen nooit in zo’n horrorsituatie terecht te komen. En dat stimuleert ons om keihard door te gaan naar het vervolg: Bosch Zwartboek Participatiewet 2.0.

Vele gingen voor, maar wij hebben u verhaal nodig!
Maar dit kunnen we niet zonder jullie. We willen jullie dan ook oproepen om jullie ervaringen met ons te blijven delen. 36 Mensen zijn jullie inmiddels voorgegaan en de eerste nieuwe meldingen zijn inmiddels binnen. Hoe meer verhalen, hoe sterker wij samen staan voor een meer humane benadering van uitkeringsgerechtigden en tegen dwangarbeid. Arbeid moet lonen!

Anomiem en discreet
Alle verhalen worden volledig anoniem behandeld. Ook voor ondersteuning kun je contact met ons opnemen. Je kunt je verhaal kwijt op de website van SP Den Bosch. Gebruik de link van Meldpunt Werken Zonder Loon.

Het kan ook anders! Wij weten hoe!
Na de zomervakantie zal SP met een initiatiefvoorstel komen: uitvoering participatiewet. Daar zullen we jullie te zijner tijd van op de hoogte brengen.

SP Den Bosch
Meldpunt Stop Werken Zonder Loon Den Bosch