Februari 2015

2 april 2015

Februari 2015

Foto: SP Den Bosch / denbosch.sp.nl

Op donderdag 26 februari a.s. vindt in het partijkantoor een vergadering plaats over de actie Huur te duur.

Foto: SP

Aanvang 19.30 uur. Deze eerste avond is alleen bedoeld voor SP leden! Alle SP leden worden of zijn benaderd met de vraag of zij mee willen doen aan deze actie. Op deze avond gaan we bekijken hoe we de neuzen van onze leden die een huis huren dezelfde kant op kunnen krijgen en bezien we hoe we hierin samen kunnen optrekken. In een volgende bijeenkomst kunnen daarna ook niet-SP leden aansluiten. Vindt u uw huur ook de pan uit rijzen, kom dan mee praten wat we hier tegen kunnen doen. Op onze landelijke site sp.nl kunt u meer lezen over deze actie.

Algemene Ledenvergadering
Op woensdag 25 februari a.s. vindt in Eetcafé In de Roos ( Zuiderparkweg 282, Den Bosch) een algemene ledenvergadering plaats. Aanvang 19.30 uur. De ledenvergadering staat in het kader van enkele bestuursverkiezingen. U ontvangt hierover nog een mailbericht en er zit een uitnodiging voor deze ALV in deze Tribune.