brainstorm voor ROOD, jong in de SP

28 april 2011

brainstorm voor ROOD, jong in de SP

Op dinsdag 10 mei vindt, van 18.30 tot 20.30 uur in het bestuurscentrum van Den Bosch, een brainstorm plaats van Rood.
Je bent hiervoor, als jongere SPer tot 27 jaar, uitgenodigd.

Waarom zo breed uitnodigen? Sommigen van jullie zijn al door de wol geverfd (Nijmegen/Oss), of zijn net beginnend (Den Bosch) of .... vul maar in.
Met de vier actieve ROOD DB-leden willen we graag brainstormen 1) over de activiteiten die DB kan ondernemen en 2) vervolgens een jaarplan voor DB op te stellen. Ik hoor je denken 'wat heb ik eraan om met Den Bosch mee te denken?'. Allereerst ligt die avond de nadruk op activiteiten bedenken: de brainstorm kent een creatieve wijze van aanpak (tipje van de sluier, kijk op: http://bliqopblog.wordpress.com/over-studio-bliq/) waardoor we op de meest gekke ideeën gaan komen - en die kun je weer meenemen naar je eigen stad. In Rotterdam komen de ROOD'ers ook wel samen maar vaak zijn de groepen dan zo groot dat brainstormen op deze manier lastig is. Unieke kans dus!

Kortom, ik spreek denk ik namens de anderen ROOD DB'ers, als ik zeg dat we het top zouden vinden als jullie aanwezig zijn :-) om je kennis te delen, mee te doen, ideeën mee terug te nemen en een beroep kan te op onze kennis en kunde, ook al zijn we nog maar kort bezig! En neem vooral nog wat mensen uit je ROOD-groep mee.
We horen graag of je kan. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Nuala Burns