SP actief in Zaltbommel

22 februari 2011

SP actief in Zaltbommel

De SP werkgroep Bommelerwaard en andere leden waren vandaag 22 februari 2011 duidelijk aanwezig op de ochtendmarkt in Zaltbommel. Met zeven man/vrouw sterk trotseerden zij de vrieskou om de bewoners van Zaltbommel en omgeving te overtuigen om op woensdag 2 maart SP te stemmen.

Afgelopen zaterdag waren Tineke van den Berk en Erik Braam in Ammerzoden en Hedel(centrum en Hoogvliet) te vinden met de SP boodschap voor de provinciale verkiezingen. Dit keer waren het Elkie Deadman, Erik Können, Jeanette Verhagen, Barthold van Knijff, Wim van Riessen en Erik Braam die de kar trokken in deze campagne. De sponsjes vielen in goede aarde bij de bezoekers van de Markt en ook de kinderboekjes en ZO-kranten waren een succes. Waar de SP voorheen vrijwel onzichtbaar was tijdens verkiezingcampagnes in de kernen van de Bommelerwaard, zet de werkgroep met behulp van de leden de SP keihard op de kaart! Alle deelnemers bedankt en aan alle leden het vriendelijke verzoek om de volgende data in je agenda te zetten: Donderdag 24-2 19.30u Kerkdriel Mgr. Zwijsenschool, Zaterdag 26-2 12.15u Zaltbommel Huibersakker 48, Maandag 28-2 8.00 en 16.00u station Zaltbommel en Dinsdag 1-3 10.00u Zaltbommel Super de Boer de Vergt.