Lijsttrekker Emile Roemer opent verkiezingscampagne in den bosch

21 mei 2010

Lijsttrekker Emile Roemer opent verkiezingscampagne in den bosch

Op dinsdag 18 mei jl opende Emile Roemer de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen in Den Bosch.

Middags werd er gefolderd bij het station in Den Bosch en ook werd er geplakt door Emile Roemer. Verder waren daar aanwezig de Soepexpresse en een deel van het Spic & Span orkest van de SP. Alle leden die hierbij aanwezig waren worden hiervoor hartelijk bedankt.
Avonds was er een bijeenkomst in de Verkadefabriek, met muziek en vraaggesprekken en speeches.
Onze Bossche kandidaat Nico Heijmans (plaats 17!) werd bevraagd door Leo Steenbakkers van politiek café Zout uit Oss. Hierna was het de beurt aan Emile Roemer, die een speech hield over het verkiezingsprogramma van de SP. Na de pauze, waarin op kosten van de SP een consumptie genuttigd kon worden, was het de beurt aan Emile Roemer om bevraagd te worden door Leo Steenbakkers. Hiervoor was er een mogelijkheid om in de pauze schriftelijk een vraag aan Emile Roemer te stellen.
Het geheel werd weer muzikaal omlijst door de Spic&Span band van de SP. Er waren ongeveer 75 mensen aanwezig in de Verkadefabriek. Hieronder nog enkele sfeerfoto's van het middagprogramma.