h

Klachtenweek Woonservice: Van 22 tot 26 juni

22 juni 2009

Klachtenweek Woonservice: Van 22 tot 26 juni

De SP maakt zich ernstige zorgen over het woning verdeelsysteem ( Woonservice) in Den Bosch.
De gemeente Den Bosch is in samenwerking met de corporaties in april 1997 van start gegaan met het aanbod model. Na een evaluatie in 2003 zijn de urgentie regelingen aangepast ( strenger gemaakt ) en zijn er verbeteringen doorgevoerd betreffende de informatie van het aanbod en doorzichtigheid van de toewijzing.

Op dit moment praten corporaties, het Stedelijk huurders platvorm en de gemeente over verbetering van het systeem of over invoering van een ander systeem.

Maar hoe denkt u over het Woonservice systeem? Dat is wat we willen weten.

  • Hebt u per ongeluk het inschrijfgeld niet overgemaakt en bent u daardoor
    uw inschrijfjaren kwijt?
  • Ziet u de week na uw reactie op een huis hetzelfde huis opnieuw in de
    weekkrant staan?
  • Vindt u dat u niet echt kunt kiezen omdat er te weinig over het huis bekend
    is?
  • Heeft u wel eens geprobeerd contact op te nemen met woonservice en bent u
    daar niet tevreden over?
  • Hebt u wel eens een totaal vervallen woning aangeboden gekregen?
  • Is er in uw omgeving een huis wat al een hele tijd om onduidelijke redenen
    leeg staat?

Vul de enquête in. Alle klachten en ideeën zijn welkom.

Mijn klacht gaat over:

Inschrijfgeld

Bereikbaarheid en klantvriendelijkheid

Urgentie verklaring

Wachtlijst

Woning aanbod en toewijzing

Informatie voorziening ( website, weekkrant )

Anders, namelijk:


Omschrijving van de klacht:


Ik denk dat mijn klacht zo voorkomen kan worden:


Om ons in staat te stellen contact met u op te nemen:

Naam:


Adres:


Telefoonnummer:


Of uw e-mailadres:


Of heeft u suggesties over hoe het systeem verbeterd kan worden! Bellen kan ook van maandag 22 juni tot en met vrijdag 26 juni tussen 18:00 uur en 20:00 uur met Patty Hamerslag 073-8508520/ 06-49315318

U bent hier