SP sluit zich aan bij thuiszorgacties AbvaKabo

29 maart 2013

SP sluit zich aan bij thuiszorgacties AbvaKabo

De SP en ook GroenLinks, KansPlus en de ouderenorganisatie Unie KBO sluiten zich aan bij de oproep van de Abvakabo om op 6 april aanstaande te demonsteren tegen de bezuinigingen op de thuiszorg. Na de succesvolle bijeenkomst op 4 februari 2013, organiseren thuiszorgers met AbvaKabo FNV een bijeenkomst en demonstratie op het Malieveld in Den Haag. Het belangennetwerk voor mensen met een verstandelijke beperking KansPlus, seniorenorganisatie Unie KBO, GroenLinks en SP ondersteunen de oproep van Abvakabo van harte en roepen hun leden en andere belanghebbenden op zich bij de actie aan te sluiten. Zie ook het filmpje op facebook http://www.facebook.com/photo.php?v=615298661818500&set=vb.254618824553405&type=2&theater

Datum en tijden
Zaterdag 6 april 2013 van 12.00 uur tot 15.00 uur in Den Haag. Aankomst en vertrek vanaf het Malieveld. Vanaf daar zullen we in een Mars voor thuiszorg door het centrum van Den Haag lopen. Ook zal er een podiumprogramma zijn met sprekers, muziek en nog veel meer.

Aanmelden
Je kunt je vanaf nu aanmelden voor de actie op zaterdag 6 april. Ook kun je aangeven of je met busvervoer komt. Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom om met het busvervoer mee te gaan. Aanmelden kan tot 1 april 2013.