Algemene Ledenvergadering 10 oktober a.s.

29 september 2012

Algemene Ledenvergadering 10 oktober a.s.

Om ons voor te breiden op de komende regioconferentie op 27 oktober 2012 houden we op 10 oktober vanaf 19.30 uur een algemene ledenvergadering in het partijkantoor in het oude GZG gebouw ingang nieuwstraat (poliklinieken). Daarnaast vinden er diverse bestuursverkiezingen plaats om ontstane vacatures in te vullen. Voor meer details hieromtrent verwijzen wij u naar de bij de Tribune gevoegde brief over dit onderwerp.

ledenvergadering

In de regioconferentie gaan gaan we het vooral hebben over de vraag hoe afdelingen zich voorbereiden op de gemeenteraadsverkiezingen van 2014. Daarbij komen de volgende vragen aan de orde:
• Heeft de afdeling voldoende kwantiteit en kwaliteit?
• Hebben we voldoende kwalitatief goede mensen in de afdeling die onze partij in de gemeenteraad kunnen vertegenwoordigen?
• Hoe ga je op zoek naar geschikte kandidaten? Wat hebben we deze kandidaten te bieden op het vlak van scholing?
• Waar moet een goed verkiezingsprogramma aan voldoen?
Tijdens de afgelopen campagne zijn er in veel afdelingen nieuwe mensen actief geworden. Of het nu gaat om mensen die folders hebben verspreid of op een andere wijze actief zijn geweest, het is nu zaak deze mensen te betrekken bij nieuwe initiatieven
• Wat wordt de rol van de commissie deelname raadsverkiezingen die het partijbestuur adviseert?
Daarnaast doen de Statenfracties verslag van hun werkzaamheden en plannen. De regiovertegenwoordigers
vertellen hoe het er in hun regio voor staat.
Afdelingsvoorzitters dienen hun afgevaardigden op te geven via SPnet.
Afgevaardigden uit de provincie Noord-Brabant geldt woensdag 17 oktober als deadline hiervoor.

In afwachting van uw komst.