SP aanwezig bij manifestatie 073=1 in Den Bosch aandacht voor onderling respect en diversiteit

23 maart 2015

Foto: SP

De SP heeft met ongeveer 50 belangstellenden, onder wie vertegenwoordigers van verschillende (maatschappelijke) organisaties, vrijdagmiddag deelgenomen aan de manifestatie 073=1.

De door RADAR geïnitieerde en gecoördineerde manifestatie vormde een eerbetoon aan de tolerantie, het onderlinge respect en de verbinding tussen burgers. Tegelijkertijd was het een reactie op de toenemende onverdraagzaamheid en onverschilligheid binnen onze samenleving.

Het Stationsplein vormde het verzamelpunt, van waaruit de bescheiden stoet zich langzaam via de Sint Janssingel, de Sint-Cathrienkerk, het Anne Frankplein en De Parade naar het Stadhuis op De Markt voortbewoog. Bij het eindpunt stond wethouder Eric Logister klaar om zowel de algemene verklaring 'Bosschenaar uit overtuiging' als de afzonderlijke verklaringen van alle deelnemers aan de manifestatie uit handen van RADAR-bestuurslid Wolf Mannens in ontvangst te nemen.

Zie ook: https://sp.nl/samennederland