Actiebijeenkomst Huur te duur

27 januari 2015

Actiebijeenkomst Huur te duur

Foto: SP

Op donderdag 26 februari a.s. vindt in het partijkantoor in de Oude Polikliniek van het GZG aan de Nieuwstraat 34, 5211 NL Den Bosch een vergadering plaats over de actie Huur te duur. Aanvang 19.30 uur. Deze eerste avond is alleen bedoeld voor SP leden!

Op deze avond gaan we bekijken hoe we de neuzen van onze leden, die een huis huren, dezelfde kant op kunnen krijgen en bezien we hoe we hierin samen kunnen optrekken. In een volgende bijeenkomst kunnen daarna ook niet SP leden aansluiten

Alle SP leden worden de komende week benaderd met de vraag of zij mee willen doen aan deze actie. Ook in de komende Ter Plekke kunt u hier meer over lezen. Vindt u uw huur ook de pan uit rijzen, kom dan mee praten wat we hier tegen kunnen doen.

Op onze landelijke site kunt u meer lezen over deze actie. https://sp.nl/nieuws/2014/10/sp-opent-meldpunt-huur-te-duur-0

Reacties

ja daar hebben jullie gelijk in het wordt onbetaalbaar.